Szanowni Uczniowie,
Zostały Wam założone konta w dzienniku elektronicznym (E-Dzienniku) na platformie Zintegrowanego systemu zarządzania oświatą na terenie gminy Miasta Radomia (www.oswiatawradomiu.pl)
Pod TYM linkiem znajduje się instrukcja uzyskania dostępu do konta.
Dane do aktywacji konta zostaną wysłane na skrzynkę pocztową w tzw. chmurze (Office 365 – adresy w domenie …@2lo.radom.pl).
UWAGA! Wiadomość o aktywacji może trafić do folderu wiadomości-śmieci. Proszę dokładnie sprawdzić skrzynkę mailową!
Uczniowie którzy zapomnieli hasła do maila w O365 (lub go nie otrzymali) mogą się zgłaszać do sekretariatu w piątki (10, 24, 31 października, 7, 21 listopada na przerwach między drugą a szóstą lekcją) w celu zresetowania dostępu do maila.
Szkoła nie prowadzi wsparcia technicznego związanego z dostępem do systemu. W przypadku utraty dostępu do systemu (zapomniane hasło) należy postępować dokładnie tak samo jak w instrukcji aktywacji konta.